Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 49ó 45p | 11km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 31ó | 17km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 15ó 30p | 35km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 10ó 30p | 51km/h | |
3 fázis 32A | 11 kW | 10ó 30p | 51km/h |
Az AC (váltakozó áram) töltés az elektromos autók egyik legelterjedtebb töltési módja. Ha otthon gyorsabban szeretnénk feltölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk, mivel a háztartási aljzattal (konnektorral) legfeljebb 3,7 kW teljesítménnyel tölthetünk. Fontos megjegyezni, hogy a töltés sebessége nemcsak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozhatja azt. Ha bizonytalan vagy a választásodban, kérlek lépj kapcsolatba velünk.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 49ó 45p | 11km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 31ó | 17km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 15ó 30p | 35km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 10ó 30p | 51km/h | |
3 fázis 32A | 22 kW | 5ó 15p | 100km/h |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 50 kW | 1ó 26p | 260km/h |
CCS (100 kW) | 100 kW | 45p | 500km/h |
CCS (150 kW) | 150 kW | 33p | 680km/h |
CCS (175 kW) | 175 kW | 29p | 780km/h |
CCS (350 kW) | 320 kW | 18p | 1260km/h |
Gyártó | Audi |
---|---|
Típus | e-tron GT |
Verzió | S |
Erőforrás | BEV |
Gyártás kezdete | 2024.06 |
Hatékonyság | 18 kWh/100km |
---|
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | elöl, utas oldalt |
Gyorstöltés | CCS |
Töltés maximális teljesítménye | 11 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 10ó 30p |
Maximális DC töltési teljesítmény | 320 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 1260 km/h |
Teljesítmény (kW) | 500 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 680 Le |
Akkumulátor kapacitása | 105 kWh |
enyhe időjárásban | 760 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 515 km |
enyhe időjárásban | 510 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 390 km |
enyhe időjárásban | 615 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 455 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 540 km |
---|
Tengelytávolság | 2900 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 2385 kg |
Csomagtartó térfogata | 405 l |
Elülső csomagtartó térfogata | 77 l |
enyhe időjárásban | 128 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 188 Wh/km |
enyhe időjárásban | 190 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 249 Wh/km |
enyhe időjárásban | 158 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 213 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 180 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 3.4 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 245 km/h |
Hatótáv | 609 km |
---|---|
Jármű fogyasztása | 180 Wh/km |
Hatékonyság | 18 kWh/100km |
Vegyes adatok
Ülések | 4 személy |
---|---|
Isofix | Nem |
Alváz | VW J1 |
EV Alváz | Igen |
Karosszéria | Szedán |
Járműkategória | Luxus |
Tetőcsomagtartó | Nem |
Hőszivattyú | Igen |
Hőszivattyú - Standard Felszereltség | Igen |