Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 37ó 30p | 10km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 23ó 15p | 16km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 11ó 45p | 32km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 8ó | 48km/h | |
3 fázis 32A | 11 kW | 8ó | 48km/h |
Az AC (váltakozó áram) töltés az elektromos autók egyik legelterjedtebb töltési módja. Ha otthon gyorsabban szeretnénk feltölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk, mivel a háztartási aljzattal (konnektorral) legfeljebb 3,7 kW teljesítménnyel tölthetünk. Fontos megjegyezni, hogy a töltés sebessége nemcsak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozhatja azt. Ha bizonytalan vagy a választásodban, kérlek lépj kapcsolatba velünk.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 37ó 30p | 10km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 23ó 15p | 16km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 11ó 45p | 32km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 8ó | 48km/h | |
3 fázis 32A | 22 kW | 4ó | 95km/h |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 50 kW | 1ó 12p | 220km/h |
CCS (100 kW) | 100 kW | 43p | 370km/h |
CCS (150 kW) | 150 kW | 38p | 420km/h |
Gyártó | Peugeot |
---|---|
Típus | e-3008 |
Verzió | 73 kWh Dual Motor |
Erőforrás | BEV |
Gyártás kezdete | 2024.10 |
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Hátul, bal oldalt |
Gyorstöltés | CCS |
Töltés maximális teljesítménye | 11 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 8ó |
Maximális DC töltési teljesítmény | 160 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 440 km/h |
Teljesítmény (kW) | 240 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 326 Le |
Nyomaték | 509 Nm |
Akkumulátor kapacitása | 77 kWh |
Maximális terhelhetőség ráfutófékes utánfutó esetén | 1350 kg |
---|
enyhe időjárásban | 550 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 375 km |
enyhe időjárásban | 345 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 270 km |
enyhe időjárásban | 430 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 320 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 380 km |
---|
Tengelytávolság | 2739 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 2199 kg |
Csomagtartó térfogata | 470 l |
enyhe időjárásban | 133 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 195 Wh/km |
enyhe időjárásban | 212 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 270 Wh/km |
enyhe időjárásban | 170 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 228 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 192 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 6.4 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 180 km/h |
Hatótáv | 525 km |
---|
Vegyes adatok
Ülések | 5 személy |
---|---|
Isofix | Nem |
Fordulási sugár | 10.6 méter |
Alváz | STLA MEDIUM |
EV Alváz | Igen |
Karosszéria | SUV (Városi Terepjáró) |
Járműkategória | Közepes |
Tetőcsomagtartó | Nem |
Hőszivattyú | Igen |
Hőszivattyú - Standard Felszereltség | Nem |