Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 38ó 15p | 11km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 23ó 45p | 18km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 12ó | 35km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 8ó | 53km/h | ![]() |
3 fázis 32A | 11 kW | 8ó | 53km/h | ![]() |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.

Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 50 kW | 1ó 22p | 210km/h |
CCS (100 kW) | 100 kW | 47p | 380km/h |
CCS (150 kW) | 144 kW | 39p | 450km/h |





Gyártó | MG |
---|---|
Típus | Cyberster |
Verzió | Trophy |
Erőforrás | BEV |
Gyártás kezdete | 2024.04 |
Hatékonyság | 16.7 kWh/100km |
---|
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Hátul, bal oldalt |
Gyorstöltés | CCS |
Töltés maximális teljesítménye | 11 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 8ó |
Maximális DC töltési teljesítmény | 144 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 450 km/h |
Teljesítmény (kW) | 250 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 340 Le |
Nyomaték | 475 Nm |
Akkumulátor kapacitása | 77 kWh |
enyhe időjárásban | 620 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 415 km |
enyhe időjárásban | 395 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 305 km |
enyhe időjárásban | 490 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 360 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 425 km |
---|
Tengelytávolság | 2690 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 1960 kg |
Maximális terhelhetőség | 225 kg |
Csomagtartó térfogata | 249 l |
enyhe időjárásban | 120 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 179 Wh/km |
enyhe időjárásban | 188 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 244 Wh/km |
enyhe időjárásban | 152 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 207 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 175 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 5 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 195 km/h |
Hatótáv | 509 km |
---|---|
Jármű fogyasztása | 167 Wh/km |
Hatékonyság | 16.7 kWh/100km |
Vegyes adatok
Ülések | 2 személy |
---|---|
Isofix | Nem |
EV Alváz | Igen |
Karosszéria | Kabrió |
Járműkategória | G - Sports |
Tetőcsomagtartó | Nem |