Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 30ó 45p | 12km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 19ó 15p | 18km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 9ó 45p | 36km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 6ó 30p | 55km/h | |
3 fázis 32A | 11 kW | 6ó 30p | 55km/h |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 50 kW | 53p | 280km/h |
CCS (100 kW) | 100 kW | 29p | 510km/h |
CCS (150 kW) | 150 kW | 22p | 670km/h |
CCS (175 kW) | 175 kW | 20p | 740km/h |
CCS (350 kW) | 195 kW | 18p | 820km/h |
Gyártó | Kia |
---|---|
Típus | EV6 |
Verzió | Standard Range 2WD |
Erőforrás | BEV |
Gyártás kezdete | 2024.09 |
Hatékonyság | 16.4 kWh/100km |
---|
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Oldal, hátulsó rész, jobb oldalt |
Gyorstöltés | CCS |
Töltés maximális teljesítménye | 11 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 6ó 30p |
Maximális DC töltési teljesítmény | 195 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 820 km/h |
Teljesítmény (kW) | 125 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 170 Le |
Nyomaték | 350 Nm |
Akkumulátor kapacitása | 63 kWh |
Maximális terhelhetőség sima utánfutó esetén | 750 kg |
---|---|
Maximális terhelhetőség ráfutófékes utánfutó esetén | 750 kg |
Függőleges terhelhetőség | 100 kg |
enyhe időjárásban | 520 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 345 km |
enyhe időjárásban | 325 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 250 km |
enyhe időjárásban | 405 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 295 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 355 km |
---|
Tengelytávolság | 2900 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 1855 kg |
Maximális terhelhetőség | 625 kg |
Csomagtartó térfogata | 490 l |
Elülső csomagtartó térfogata | 52 l |
enyhe időjárásban | 115 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 174 Wh/km |
enyhe időjárásban | 185 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 240 Wh/km |
enyhe időjárásban | 148 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 203 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 169 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 8.7 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 185 km/h |
Hatótáv | 428 km |
---|---|
Jármű fogyasztása | 164 Wh/km |
Hatékonyság | 16.4 kWh/100km |
Összesített értékelés | 5★ |
---|---|
Biztonsági funkciók | 87% |
Vegyes adatok
Ülések | 5 személy |
---|---|
Isofix | Igen, 2 ülés |
Fordulási sugár | 11.6 méter |
Alváz | HMG E-GMP |
EV Alváz | Igen |
Karosszéria | SUV (Városi Terepjáró) |
Járműkategória | Közepes |
Tetőcsomagtartó | Nem |
Hőszivattyú | Országonként változó |
Hőszivattyú - Standard Felszereltség | Nem |