Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 10ó 15p | 6km/h | |
1 fázis 16A | 3.7 kW | 6ó 15p | 10km/h | |
1 fázis 32A | 7.4 kW | 3ó 15p | 18km/h | |
3 fázis 16A | 11 kW | 2ó 15p | 27km/h | |
3 fázis 32A | 11 kW | 2ó 15p | 27km/h |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CCS (50 kW) | 40 kW | 25p | 100km/h |
CCS (100 kW) | 40 kW | 25p | 100km/h |
CCS (150 kW) | 40 kW | 25p | 100km/h |
Gyártó | Skoda |
---|---|
Típus | Kodiaq |
Verzió | 1.5 TSI iV PHEV |
Erőforrás | PHEV |
Gyártás kezdete | 2024.04 |
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Elöl, bal oldalt |
Gyorstöltés | CCS |
Töltés maximális teljesítménye | 11 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 2ó 15p |
Maximális DC töltési teljesítmény | 40 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 100 km/h |
Teljesítmény (kW) | 150 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 204 Le |
Nyomaték | 350 Nm |
Akkumulátor kapacitása | 25.7 kWh |
Maximális terhelhetőség sima utánfutó esetén | 750 kg |
---|---|
Maximális terhelhetőség ráfutófékes utánfutó esetén | 1800 kg |
enyhe időjárásban | 90 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 65 km |
enyhe időjárásban | 50 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 44 km |
enyhe időjárásban | 65 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 55 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 60 km |
---|
Tengelytávolság | 2791 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 1916 kg |
Maximális terhelhetőség | 591 kg |
enyhe időjárásban | 219 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 303 Wh/km |
enyhe időjárásban | 394 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 448 Wh/km |
enyhe időjárásban | 303 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 358 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 328 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 8.4 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 210 km/h |
Hatótáv | 123 km |
---|
Vegyes adatok
Ülések | 7 személy |
---|---|
Isofix | Nem |
Fordulási sugár | 11.2 méter |
EV Alváz | Nem |
Karosszéria | SUV (Városi Terepjáró) |
Járműkategória | Nagy |
Tetőcsomagtartó | Nem |