Az AC (váltakozó áram) töltési módszer az elektromos autók töltésének egyik leggyakoribb formája. Ha otthon is szeretnénk gyorsabban tölteni autónkat, akkor fali töltőt kell telepítenünk hozzá, mivel a háztartási konnektorral maximum 3,7kW-al tudunk tölteni. A töltési sebesség viszont nem csak a töltő teljesítményétől függ, hanem az autóban lévő fedélzeti töltő is korlátozza azt. Abban az esetben, ha nem vagy biztos a választásodban, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége | Ajánlásunk |
Otthoni konnektoros töltés | 2.3 kW | 9ó 45p | 6km/h | |
1 fázis 16A | 3.6 kW | 6ó 15p | 9km/h | ![]() |
1 fázis 32A | 3.6 kW | 6ó 15p | 9km/h | ![]() |
3 fázis 16A | 3.6 kW | 6ó 15p | 9km/h | ![]() |
3 fázis 32A | 3.6 kW | 6ó 15p | 9km/h | ![]() |
A villámtöltés egy kényelmes lehetőséget kínál számunkra, hogy hosszabb utazásokra induljunk autónkkal, mivel az akkumulátort rendkívül gyorsan feltölti. A töltési sebesség változó, attól függően, milyen a jármű akkumulátorának töltöttségi szintje és hőmérséklete, de általában a leggyorsabb a 10% és 80% közötti tartományban. Ahogy az akkumulátor közelít az 80%-hoz, észrevehetően lelassul a töltés sebessége. Fontos megjegyezni, hogy a villámtöltés egyenáramon alapul, melyet angolul Direct Current-nek hívnak, ezért rövidítve DC-töltésnek is nevezik.
Típus | Teljesítmény | Töltési idő | Töltés sebessége |
CHAdeMO (50 kW) | 40 kW | 24p | 96km/h |
CHAdeMO (100 kW) | 40 kW | 24p | 96km/h |





Gyártó | Mitsubishi |
---|---|
Típus | Outlander PHEV |
Erőforrás | PHEV |
Gyártás kezdete | 2025.01 |
Hatékonyság | 23.4 kWh/100km |
---|
AC csatlakozó típusa | Type 2 |
---|---|
AC csatlakozó elhelyezkedése az autón | Hátul, jobb oldalt |
Gyorstöltés | CHAdeMO |
Töltés maximális teljesítménye | 3.6 kW |
Legjobb töltési idő (ideális töltővel) | 6ó 15p |
Maximális DC töltési teljesítmény | 40 kW |
---|---|
DC töltési sebesség | 96 km/h |
Teljesítmény (kW) | 225 kW |
---|---|
Teljesítmény (Le) | 306 Le |
Nyomaték | 450 Nm |
Akkumulátor kapacitása | 22.7 kWh |
Maximális terhelhetőség sima utánfutó esetén | 750 kg |
---|---|
Maximális terhelhetőség ráfutófékes utánfutó esetén | 1600 kg |
enyhe időjárásban | 80 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 60 km |
enyhe időjárásban | 49 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 40 km |
enyhe időjárásban | 60 km |
---|---|
hideg körülmények közt | 49 km |
Teljesen elektromos átlagos hatótáv | 55 km |
---|
Tengelytávolság | 2704 mm |
---|---|
Terheletlen súly (EU) | 2045 kg |
Maximális terhelhetőség | 695 kg |
Csomagtartó térfogata | 4668 l |
enyhe időjárásban | 238 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 317 Wh/km |
enyhe időjárásban | 388 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 475 Wh/km |
enyhe időjárásban | 317 Wh/km |
---|---|
hideg körülmények közt | 388 Wh/km |
Átlagos fogyasztás | 345 Wh/km |
---|
0-100-as gyorsulás | 7.9 mp |
---|---|
Az autó végsebessége | 170 km/h |
Hatótáv | 85 km |
---|---|
Jármű fogyasztása | 234 Wh/km |
Hatékonyság | 23.4 kWh/100km |
Vegyes adatok
Ülések | 5 személy |
---|---|
Isofix | Igen, 3 ülés |
Fordulási sugár | 11 méter |
EV Alváz | Nem |
Karosszéria | SUV (Városi Terepjáró) |
Járműkategória | Közepes |
Tetőcsomagtartó | Igen |